eBooks

Amazon autorima e-knjige plaća po pročitanoj strani
“Čitanje je most ka razmišljanju“ Jedina razlika izmedju diboke štampe jeste što ova štampa uvek ima kraj a čitanje ne elektronskim čitačima nema .. Sve ima svojih prednosti a ovo što radi Amazon naročito …

Marijela


e knjige

Nema me, nema, pa se vratim. E-Svet zna biti vrlo primamljiv… Kad se u njega jednom udje, teško se napušta. Paralelni svet. Mali je problem što kad u njega zakoračiš, više ne znaš koji svet je paralelan.

Za ovaj današnji post me je inspirisala draga Negoslava koju nisam imala prilike lično da upoznam, ali me je prihvatila od samog početka u blogo svetu, na čemu sam joj neizmerno zahvalna.

Naime, jedan njen post, čini mi se krajem aprila, podsetio me je na još jedan značajan deo eSveta, a to su eKnjige. Baveći se nekim drugim aspektima eSveta, njih sam, neopravdano, zapostavila u poslednje vreme.

Verovatno svi znate šta je to eKnjiga, ali da podsetim.

To su knjige napravljene kao digitalni ekvivalent štampanim knjigama. Mogu da se čitaju na pametnim telefonima, tabletima, kompjuterima, ili na specijalizovanim čitačima od kojih je jedan od najpoznatijih Kindle. Postoje i digitalne knjige koje su predvidjene…

View original post 310 more words

Оставите одговор

